Gyakran ismételt kérdések

Mikor kapom meg a rendelésem?

Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendelés pillanatától számított pár munka napon belül. Ha csak pár terméket rendeltél akkor 2-3 napon belül, azonban tömeges rendelés vagy ünnepek környékén rendelsz (karácsony, apáknapja, valentin stb...)  ez hosszabb időt is igénybe vehet, kérlek ezt vedd figyelembe.

Adatvédelem

Adatvédelem

Biztonságban vannak az adataim?

A Forme.hu kizárólag a rendelések teljesítése céljából tárolja a személyes adataidat.
Az adataidat nem adjuk tovább harmadik fél számára és nem használjuk fel reklámozás céljából. Az adatokat egy biztonságos szerveren tároljuk, ami nem kapcsolódik az internethez.
Regisztráció során az általános üzleti feltételek elfogadásával hozzájárulsz az adataid időleges tárolásához. Ezt a megállapodást bármikor felbonthatod és a személyes adataid azonnal törlésre kerülnek.

Milyen adatokat tárol a Forme.hu?

A Forme.hu kizárólag a közös üzleti tevékenységhez szükséges adatokat tárolja és kizárólag a rendelés lebonyolításához szükséges adatokat adja tovább szerződött partnerei (csomagszállító cégek) felé. Természetesen minden személyes adatot bizalmasan kezelünk.

Szállítási opciók

Szállítási opciók

Különböző szállítási lehetőségek állnak rendelkezésedre, azonban a legkedveltebb opció a GLS futárszolgálat házhoz szállítása. Ez a legrövidebb szállítási időt biztosítja. Ha viszont nincs sürgősség a küldeményeddel, választhatsz térképes megjelöléssel egy GLS csomagpontot vagy a GLS csomagautomatát is, ezek esetében kedvezőbb szállítási díjat kínálunk. Fontos, hogy az utávétes fizetésnél sajnos nem mi számolunk fel felárat, Azt a futárszolgálatnak fizedet a pénzkezelés és mozgatásért.

Nem sikerült az OTP s fizetésed

Nem sikerült az OTP s fizetésed

Lehet, hogy a simplepay azonosítás nem működik, a telefonod kijelentkezik, vagy egyszerűen nincs elegendő egyenleg a kártyádon, ami miatt a SimmlePay-es bankkártyás rendelés sikertelen lesz. Ilyenkor azt az opciót javasolunk, hogy mivel a rendelés már hozzánk megérkezett és az adataid nálunk vannak kérheted a rendelésed a utánvételre változtatását -, nincs szükség újra rendelés leadására. Ebben az esetben egyszerűen írj nekünk a info@forme.hu e-mail címre néhány sort, és automatikusan átállítjuk az utánvételre.

Módosítanám a szállítási címem mit tegyek?

Módosítanám a szállítási címem mit tegyek?

Folyamatban levő rendelésedről van szó, akkor kérjük az info@forme.hu ra írj és ha még gyártáson van a rendelésed, akkor tudjuk a kiszállítási címed utólag is módosítani.